** OBS: Hvis du allerede ER medlem fra 2023, men gerne vil forny dit medlemskab i 2024 skal du IKKE udfylde nedestående formular. Så kan du nøjes med bare at indbetale 50 kr. på 300368 eller overføre til konto nr. 9570 12869886

💚 Tak fordi du gerne vil vide mere om hvordan du bliver medlem 💚

“Brug min baghave” skal være gratis for alle, til det har vi brug for din støtte. For uanset hvor mange gode frivillige kræfter vi har, så koster det at drive en hjemmeside og formidle vores fællesskab.

Som medlem af foreningen, får du egentlig ikke flere fordele end de andre brugere af hjemmesiden, men du bliver en del af det bærende element. Du blive inviteret til generalforsamling. Du vil modtage et nyhedsbrev i ny og næ, som en lille opdatering på hvad der rører sig. Og hvem ved hvad at vi ellers finder på af narrestreger.

Det vil sige, du betaler ikke for en ydelse. . Du giver et bidrag.

Et medlemskontingent koster 50 kr. om året, med forfald medio februar.

Du melder dig ind i foreningen ved at udfylde nedenstående formular.
HUSK at trykke TILMELD nederst 💚
Indbetal 50 kr. på enten mobilepay 300368, eller konto nr. 9570 12869886 .
Hvis du gerne vil bestille et klistermærke samtidigt, så vælger du varen “Kontingent” på vores webshop.

Overførsel fra udlandet: IBAN: DK 253 00000 128 69 886 SWIFT: DABADKKK

Når vi har modtaget din tilmelding og indbetaling, så sender vi dig en velkomst mail.

At være medlem af Foreningen, er IKKE det sammen som at tilmelde sin have. For at tilmelde din have, skal du oprette dig på brugminbaghave.dk

Vi glæder os til at have dig med, så vi sammen kan sikre at ”Brug min baghave” også spreder glæde om 5-10-20 år, ude i de skønne danske baghaver.